Ketika Dia Dlm UMNO

Ketika Dia Dlm UMNO

Kritikkan Anwar terhadap PAS

Kritikkan Anwar terhadap PAS

Ingat lagi ??

Ingat lagi ??

katanya lagi

katanya lagi

Anwar jadi imam kat tgh sembahyg jenazah Teo Beng Hock

Anwar jadi imam kat tgh sembahyg jenazah Teo Beng Hock

kenapa wahai Anwar ?

kenapa wahai Anwar ?

Jebat Must Die

Jebat Must Die
Wajarkah Jebat dibunuh ?

Monday, February 1, 2010

kenapa hindu suka kacau Melayu??

Agak-agak kalau patung ni pegi lawan dengan patung buddha di negeri Serambi Mekah siapa yang menang?




PR luluskan kuil Hindhu di Seksyen 23, Shah Alam walhal kawasan berkenaan telah dihuni oleh majoriti orang Melayu yang beragama Islam.

Kenapa kuil Hindhu tidak didirikan di kawasan di kawasan Kepong atau kawasan majoriti orang Cina?

Kenapa India suka mengganggu orang Melayu dalam semua bidang termasuklah dalam penjualan saham ASW, pinjaman PTPTN, biasiswa pendidikan, kuota ke IPTA, suasa politik dan sebagainya?

Di Taman Medan, Petaling Jaya Selatan, pernah berlaku rusuhan kaum yang melibatkan orang Melayu dengan India. Peristiwa 1998 telah mengorbankan kira-kira 8 orang India. dan dua orang Indonesia yang disangkakan orang melayu.

Di Taman Medan, terdapat kira-kira 80-120 kuil dan tokong dewa (besar dan kecil) didirikan sedangkan penduduk India di sana tidak sampai 20% dari keseluruhan penghuni.

Mereka akan mendirikan pondok untuk dewa mereka di bawah pokok besar, tepi longkang, jalan bercabang, pintu masuk, kedai makan, perhentian stesen bas, padang permainan, di hadapan rumah orang India Hindhu dan jalan kereta api (komuter).

Setiap patung mereka dirikan adalah kebanyakannya Dewa Siva- dewa pembunuh. Apakah motif Hindhu?


Kejayaan mentadbir negeri dengan laungan 'makkal sakthi' dan mempunyai kuasa politik serta berjaya menguasai Majlis Guaman (cabang sistem kehakiman negara) membuktikan Hindhu boleh menguasai Malaysia pada suatu hari nanti walaupun dengan melalui kekerasan.

Kebanyakan Sami Hindhu terdiri daripada bangsa Kerla yang datang dari India Selatan. Kaum Kerla terkenal sebagai pemberontak dan berhubung rapat dengan Tamil Nelan. Mereka akan menghasut kaum India Malaysia turut memberontak melalui cara halus semasa upacara keagamaan di kuil-kuil sebagaimana PAS menggunakan masjid untuk memburukkan UMNO.

Orang Hindhu percaya Islam akan lemah sekiranya UMNO lemah. Mereka tidak gentar dengan PAS. Buktinya sudah ada di hadapan mata mereka. Kejayaan UMNO menjadikan Malaysia sebagai negara Islam dan Perlembagaan telah menetapkan Islam adalah agama rasmi akan dihapuskan sedikit demi sedikit tanpa disedari.

Salah satu caranya dengan memperbanyakkan pembinaan kuil dan tokong-tokong dewa Hindhu sedangkan orang Cina tidak mendirikan dewa-dewa di merata-rata. melainkan di premis perniagaan dan kediaman sahaja. Patung Hindhu di Batu Caves merupakan patung yang tertinggi di Asia dan telah menewaskan patung-patung yang didirikan di India bukti pengaruh Hindhu sudah tersebar di Malaysia.

Malahan India sudah menguasai dalam pelbagai bidang termasuklah bidang kedoktoran, komunikasi, perbankan, keselamatan (security), perniagaan dan sebagainya. Mereka akan mendesak supaya kerajaan terus memberikan status quo kepada kaum mereka sedikit masa lagi.

3 comments:

  1. Ko Ni memang anak jalang melayu...ko kata kalu patung murugan pergi ke serambi mekah,Allah kau boleh kalahkan die ke ?? Wei bodoh,di Arab Saudi,pads abad ke20,sebuah golongan di sana menguasai mekah Dan Cuba mengulingkan pemerintahan Arab..tapi pemerintah Arab minta bantuan perancis untuk membebaskan mekah Dari golongan itu..kesian,tuhan ko takle nak selamatkan Kota dia sehingga sujud di kaki perancis utk selamatkan bandarnya...so,sudah pasti Allah akan kalah Kat murugan...kerana murugan adalah tuhan yg esa...ko kata orang hndu do Malaysia ramai mendirikan kuil Siva ???? Hahaha memang dasar anak jalang ko Ni yer...org Hindu di Malaysia majoritinya bukan beragama saiva...kuil mereka pun tidak didirikan utk Siva,wahai melayu bodoh...

    ReplyDelete
  2. Kalu India kuasai banyak bidang,ko nak buat PE ?? Kalu ko ketinggalan ,itu salah ko,bodoh...takkan kaum ko nak duduk Kat rumah he main ngan anak sendiri je..stakat duduk Kat rumah,melayu maha bleh jadi pandai...tapi pandai dlm maksiat adalah..wei,bangsa ko Ni tak tau mcm maha nak memerintah.....kerajaan kerajaan di Asia tenggara sumenya didirikan oleh penakluk2 Dari India je...melayu setakat jadi orang bawahan Dan org laut je....baru memerintah Negara selama 50 tahun,dah nak kecoh plak...pigida

    ReplyDelete
  3. Melayu Ni selalu suka main ngan anak sendri,main ngan isteri kawan,ustazah suka khalwat,main ngan awek sebelum kahwin..semuanya melayu memang top dalam Hal2 Ni...walaupun ko Ada hak istimewa,ko takde bakat dlm mane2 bidang pun....india mane ad hak..tapi dia guna otak utk maju..dia tak guna konek utk bfikir mcm melayu..kalu ko dilahirkan memang bodoh,nak bust mcm mane ?? Terima je la,anak haram punya budak..setakat tulis blog bodoh mcm Ni,ko ingat ko bleh maju ke ??? Mimpi je la...

    ReplyDelete