Ketika Dia Dlm UMNO

Ketika Dia Dlm UMNO

Kritikkan Anwar terhadap PAS

Kritikkan Anwar terhadap PAS

Ingat lagi ??

Ingat lagi ??

katanya lagi

katanya lagi

Anwar jadi imam kat tgh sembahyg jenazah Teo Beng Hock

Anwar jadi imam kat tgh sembahyg jenazah Teo Beng Hock

kenapa wahai Anwar ?

kenapa wahai Anwar ?

Jebat Must Die

Jebat Must Die
Wajarkah Jebat dibunuh ?

Thursday, February 4, 2010

Mana Anwar pada 3-4 pm 26 Jun 2008 ???






Keterangan yang berbeza antara Kak Wan Dan Izzah dalam menjelaskan kepada rakyat di mana Anwar Brahim semasa Kejadian Liwat itu berlaku.

Sebaliknya rakaman CCTV kondo menceritakan sebaliknya apabila mengesahkan Anwar Brahim ada di Kondo semasa kejadian Liwat itu berlaku...



Jangan lupa, passwordnya - mokhtar.


Saiful semalam memberikan keterangan di mahkamah, password yang digunakan untuk masuk ke condo mewah itu adalah mokhtar.

So passwordnya mokhtar. Jangan lupa. Kalau tersalah sebut password maka tak dapat lah masuk. Masuk macam-macam, masuk rumah atau masuk akaun. Tapi kalau pun nak masuk, kena lah masuk depan. Jangan masuk belakang. Itu dosa besar, takut Nabi tak mengaku umat. Itu juga salah disisi undang-undang. Itu adalah perbuatan jenayah.

Apa pun, keterangan saiful sangat lah meyakinkan. Dia tak tergagap langsung. Dia ingat adegan demi adegan yang berlaku dalam condo yang penuh menyimpan sejarah pahit bersamasi Dia sang elite bangsawan.


“CAN I FUCK YOU TODAY?”


Antara perkataan pertama yang ditanya oleh Anwar Ibrahim kepada Saiful Azlan mangsa liwatnya di Kondominium Desa Damansara pada 26 Jun adalah “CAN I FUCK YOU TODAY?”. Demikian kenyataan Saiful ketika memberikan keterangan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur petang 3 hb 2010.

Sebelum itu Saiful mendedahkan beliau pernah mendapat tips sebanyak 10 000 dollar Hong Kong ketika mengikut Datuk Seri Anwar Ibrahim ke luar negara. Selain itu, beliau juga mendakwa antara lain tugasnya ialah mengatur pertemuan sulit Anwar dengan Ahli Parlimen Barisan Nasional yang ingin lompat parti.

Pihak Pendakwaan dalam hujah awalannya pula menyatakan bahawa mereka akan buktikan bahawa sampel air mani yang di ambil dari Saiful adalah milik Anwar Ibrahim!

Pendakwaraya juga berhujah bahawa Saiful pada 28 Jun 09 telah membuat pemeriksaan Doktor di Hospital Pusrawi kerana diliwat. Sampel-sampel tisu bahagian luar dan dalam dubur SAIFUL telah diambil untuk ujian DNA.

DPP juga akan membuktikan air mani dari spesimen yang diambil dari dubur Saiful telah disahkan oleh jabatan kimia sebagai kepunyaan Anwar.

Menurut mereka lagi pada 28 Jun 08 Saiful telah buat report di Balai polis Travers dan telah dihantar ke HKL utk pemeriksaan doktor selanjutnya.



KY JELLY DAN SELUAR LEVI G2000
Antara yang menarik perbicaraan liwat oleh Anwar Ibrahim adalah bila mangsa Saiful Bukhari Azlan memberitahu mahkamah dia telah menyerahkan KY JELLY pada pegawai penyiasat polis malam 28 Jun 2008.

Saiful juga memberitahu bahawa dia mendapat hadiah seluar slack leviG2000 dari DS Anwar.

Saiful sahkan seluar slack Levi G2000 yang dipakai pada hari bersejarah itu diserahkan kepada polis. Katanya seluar itu dihadiahkan oleh DSAI. Audien terkejut dan ketawa. Anwar pun tergamam. Alamak pecah lagi tembelang dia. Seluar pun hadiah dari Anuar. Selepas itu, kelihatan Anwar di kandang tertuduh berpaling ke belakang dan berbincang sesuatu dgn Kak Wan Azizah.

Sankara Nair meminta untuk tengok KY Jelly dengan lebih teliti. Ahah, nak cuba ke? Sankara ni kabu juga . . . Apa ni? Sementara itu, Dato Param pun ikut khusyuk memeriksa KY Jelly.

Heh Kalau nak tahu macam mana nak pakai, tanya sama Anwar? Takpalah 7-11 ada jual.

No comments:

Post a Comment